Közösségi ikonok

            

2016. szeptember 18.

Fapolc antikolása

Unknown | 20:09 | | |
Ma egy lakkozott polc antikolásának lépéseit mutatom meg Nektek. 
Amire szükséged lesz:
  • akrilfesték
  • dekorfesték
  • ecset, henger
  • P100-as csiszolóvászon
A rusztikus hatást 2 különböző festék segítségével értem el. Én az alapozáshoz egy földbarna színű akrilfestéket választottam, erre pedig egy világos elefántcsont színű dekorfestéket vittem fel. 
A polcok felülete egyenletes és sima volt, így az alapozás előtti csiszolást kihagytam. Az akrilfestéket henger segítségével, két rétegben festettem fel,
majd egy ecsettel, szintén két rétegben a világos színt. 
Következő lépésként egy P100-as csiszolóvászonnal megcsiszoltam az éleket és a polc felületét. 
Így néz ki az elkészült polc:
 Remélem kedvet kaptatok egy kis átalakításhoz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése