Közösségi ikonok

            

2016. október 9.

Pár perces íróasztal dekorációk

Unknown | 16:55 | | |
Mindenkinek fontos, hogy az íróasztala és környéke szép legyen és szívesen üljön le oda, ahol tanul vagy éppen dolgozik. Ezzel a pár DIY ötlettel készültem Nektek, aminek a színei könnyen variálhatók, így mindenki elkészítheti a saját ízlése szerint. :)

Csillámos iratcsipeszek:

Nem rég fedeztem fel, hogy csillámpor ragasztáshoz tökéletes a dekupázs ragasztó, úgyhogy ezt használtam a csipeszek átalakításához. Rákentem a ragasztót a binder csipeszekre és belenyomtam a csillámporba. Miután megszáradt, még egy réteg ragasztóval végig mentem rajta. 

Egérpad:

Az elkészítéséhez, egy A4-es mintás dekorgumit használtam fel. Kivágtam kör alakban és kész is a 150 Ft-os egérpad.

Konzervdoboz tolltartók:

Egy környezettudatos ötlet a végére. A konzervdobozokat akrilfestékkel lefestettem. 
Az egyiket csillámporral díszítettem a másikat pedig, arany színű festékkel. (A csillámport itt is a dekupázsragasztóval ragasztottam fel.)

+1 ötlet:

Pozsgás növény ültetése:
A sziklakertből felszedtem egy tő kövirózsát és egy szép formájú üvegbe beültettem kísérleti jelleggel. :) Az aljára kavicságyat készítettem, erre ment a virágföld. A tetejét pedig, néhány fehér kaviccsal díszítettem. 
Remélem Ti is kedvet kaptatok egy kis átalakításhoz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése