Közösségi ikonok

            

2016. szeptember 25.

Zsugorka nyaklánc

Unknown | 1:31 | | |
A zsugorka technikával már egy korábbi posztomban is foglalkoztam, amiről itt olvashattok bővebben (zsugorka). A mai posztban egy több soros nyakláncot készítettem el ezzel a technikával.
Kellékek:
  • réz lánc
  • szerelőkarika
  • zsugorfólia
  • toll medál
  • türkiz színű kő
  • univerzális ragasztó
A medálok mintáit megrajzoltam, majd zsugorfóliából elkészítettem. Mivel medál készül belőle, ne felejtsetek el lyukat csinálni a fóliára a zsugorítás előtt. :) Miután elkészült a két medál, a madár közepére ráragasztottam a követ.
A szerelő karikákat ráraktam. A láncokat méretre vágtam, ráfűztem a medálokat és végül rászereltem a kapcsokat.
Remélem Ti is kedvet kaptatok, ehhez a technikához! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése