Közösségi ikonok

            

2017. január 31.

Kötött mintás kaspó

Unknown | 16:30 | | | |
Korábban már találkozhattatok két olyan posztommal, amikben egy régi pulóveremből készítettem táskát link és mécsestartót link. Ebből a pulcsiból még maradt ki egy kisebb darab, így a kerámia kaspómat is bevontam a pulcsi ujjával.
Amiket felhasználtam:
  • kerámia kaspó
  • kötött pulóver
  • cérna
1. lépés: Rászabtam a pulcsi levágott ujját a kaspóra. 
2. lépés: Mivel ez a pulóver ritka kötésű, ezért az alsó és felső részét is körbeszegtem varrógéppel. (A legtöbb gépi kötött pulóver nem bomlik le ha szétvágjuk, így nem is feltétlen szükséges a körbeszegésük.)
3. lépés: Az alsó részét körbevarrtam, majd behúztam. A felső részét, pedig kis szűkítő varrásokkal összeöltögettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése