Közösségi ikonok

            

2017. április 9.

Kaspó átalakítás

Unknown | 10:26 | | |

A mai bejegyzésben egy régi kaspóm átalakításának lépéseit mutatom meg Nektek.
Amiket felhasználtam:
  • alapozó festék
  • levegőn száradó gyurma
  • fehér fonal
  • fehér antikoló paszta
  • szivacsecset
  • fondant szilikon forma
  • univerzális ragasztó
  • csillámpor

1. lépés: A kaspó élénk színeit nehéz feladatnak bizonyult elfedni, így a következő technikát alkalmaztam: az alapozó festéket egy szivacs segítségével vittem fel nyomkodó mozdulatokkal, majd ezt száradás után megismételtem.
2. lépés: A fondant szilikon segítségével elkészítettem a gyurmából a mintát.
3. lépés: Mivel a minta, így túl nagynak bizonyult, méretre vágtam és még száradás előtt felragasztottam.
4. lépés: Miután a gyurma teljesen kiszáradt, antikoló pasztával végig mentem a felületén. 
5. lépés: A kaspóhoz készítettem egy díszítő elemet pomponnal.
A gyurmából kialakítottam egy lapított kört, ezt lefestettem és csillámport szórtam rá. A fehér fonalból pedig egy hosszú pompont készítettem. Mikor elkészült felraktam a kaspóra.
Íme, el is készült a kaspóm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése