Közösségi ikonok

            

2016. július 24.

Türkiz gyöngyös kézékszer

Unknown | 16:46 | | | |
Nagyon megtetszettek az idén nyáron divatos kézfejet beborító ékszerek, így elkészítettem a saját változatomat. Mivel nagy kedvenceim a türkiz ékszerek, így ezt a színt is felhasználtam.
Amiket felhasználtam:
  • delfinkapocs
  • réz színű fémlánc
  • szerelőpálca
  • szerelőkarika 
  • gyöngyök
  • kúpos fogó
A szerelőpálcára felfűztem a gyöngyöt és miután méretre vágtam, a kúpos fogó segítségével meghajlítottam a végét.
Először kialakítottam a gyűrűrészt, majd levágtam a karkötő részét és ráraktam a delfinkapcsot. 
Kimértem a gyűrűt és karkötőt összekötő lánc hosszát és a szerelőkarikákkal beleraktam a gyöngyöt.
A többi összekötő láncot is beleméreteztem és belefoglaltam a gyöngyöket. 
 Az anyagköltség 700 Ft volt. Remélem Ti is kedvet kaptatok hozzá! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése