Közösségi ikonok

            

2016. augusztus 14.

Kenderzsinór lámpás

Unknown | 16:38 | | | |
Az nyár esti beszélgetésekhez, kerti sütögetésekhez készítettem el ezeket a hangulatos lámpásokat. Ha pedig vége a jó időnek, majd beviszem a komódomra, hogy egy kis nyári hangulatot csempésszen az őszi, téli napokba.
Amiket felhasználtam: 
  • Kenderzsinór
  • Lufi
  • Univerzális hobbiragasztó
  • Hobbifesték
Eszközök:
  • Gumikesztyű
  • Műanyag doboz 
  • Újságpapír
A lufikat három különböző méretűre fújtam fel és rápontoztam egy-egy kört, ide nem került a zsinórból. Ezután levágtam körülbelül 10 métert a kenderzsinórból. A műanyag dobozba beleraktam a ragasztót és beleforgattam a zsinórt. 
Rátekergettem a madzagot úgy, hogy ne maradjanak nagyobb üres részek. Annál jobb, minél sűrűbb. A száradási idő 12 óra. 
Az lámpások alját lefestettem türkiz és menta színűre. 
Az aljába kis üvegeket és abba mécseseket helyeztem.
Csodaszépen megvilágítják a teraszt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése