Közösségi ikonok

            

2016. augusztus 17.

Masnis öv

Unknown | 17:49 | | |

Kellékek: 
  • 15 cm hosszú (140 cm széles) pamutszatén 
  • Cérna
  • Kapocs
  • 1 m hosszú, 4 cm széles gumiszalag
1. lépés: Megmértem a gumival, azt a körfogatot, ahol majd hordani fogom az övet és méretre vágtam. 
2. lépés: Kiszabtam a különböző részeket.
3. lépés: Hosszában összevarrtam azt az anyagrészt, ami majd az öv alapja lesz.  
4. lépés: Ebbe belefűztem a gumiszalagot és beleigazgattam, hogy szépen ráncolódjon rajta az anyag. Végül a két végét levarrtam.
5. lépés: Ezután következett a masni, amit a képen látható módon megvarrtam.
6. lépés: A közepén hagytam egy lyukat, ahol kifordítottam, majd középen összefogtam. 
7. lépés: A masnit rávarrtam az övre és a belsejébe pedig a kapcsokat. 
El is készült a masnis öv, ami jól passzol a nadrághoz, de akár kabáthoz vagy mellényhez is el tudom képzelni. Remélem tetszett Nektek ez a DIY ötlet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése