Közösségi ikonok

            

2016. szeptember 10.

Asztali tolltartók és váza

Unknown | 21:32 | | |
Az asztali tolltartók elkészítéséhez joghurtos üvegeket használtam fel, amiket akrilfestékkel és dekupázs technikával díszítettem.
Kellékek:
  • üvegek
  • akrilfesték
  • üveglencsés medál alap
  • dekupázs ragasztó
  • univerzális ragasztó
  • csipke szalag
1. lépés: Az üvegeket lealapoztam fehér akrilfestékkel és szalvétából kivágtam a virágmintákat. 
2. lépés: A szalvétát dekupázs technikával felragasztottam. 
(Erről bővebben itt olvashattok: dekupázs)
3. lépés: Miután megszáradt, egy szivacs és barna akrilfesték segítségével antikoltam az üvegeket.
4. lépés: A medálba beleszabtam a mintás papírt és összeragasztottam. 
5. lépés: A szalagot rávarrtam a medállal együtt az üvegre.
Íme, el is készültek:

Remélem tetszik Nektek ez az újrahasznosítós ötlet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése