Közösségi ikonok

            

2016. szeptember 4.

Irattartó mappa

Unknown | 16:19 | | |

Ebben a posztban, egy szalagos mappa átalakításnak lépéseit mutatom meg. Két irattartó típust ötvöztem, jó szolgálatot tesz iratok, papírok tematikus tárolásához. Kezdjünk is hozzá... :)
Amikre szükség lesz:
  • fekete és fehér öntapadós fólia
  • 10 db A4-es színes műszaki rajzlap
  • szalagos irományfedél
  • csillámpor
  • szalag
  • lyukasztó
  • ragasztó
  • egy tetszőleges kép ( forrás: Pinterest)
1. lépés: A dosszié fedő és hátlapját bevontam az öntapadós fóliával. 
2. lépés: A fekete fóliából bőrlyukasztóval kivágtam a pöttyöket. Ezeket ráragasztottam a mappára, a rajzzal együtt. 
3. lépés: A rajz bizonyos részeire ragasztót kentem és csillámport szórtam bele.
4. lépés: Két harmonikát készítettem a színes rajzlapból. 
5. lépés: A vonalak mentén behajtogattam.
6. lépés: Beillesztettem 7 darab lapot közé. Gémkapoccsal rögzítettem, amíg meg nem száradt a ragasztó. 
7. lépés: Ezután a fedő és hátlapot, a képen látható módon ragasztottam össze.
8. lépés: Miután a belső rész is belekerült, szalagot fűztem bele. Azért, hogy átláthatóbb legyen, kis fülekkel egészítettem ki.
Remélem jó ötletet adtam és elkészítitek Ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése