Közösségi ikonok

            

2016. október 29.

DIY karkötők

Unknown | 20:33 | | |
A mai posztban a textil zsinór kap főszerepet. A segítségével három különböző stílusú karkötő elkészítését mutatom meg Nektek.
Amiket felhasználtam:
  • shamballa gyöngy
  • textil zsinór
  • végzáró
  • szerelőkarika
  • szerelőpálca
  • delfinkapocs
  • rézkarika
  • Buddha fej gyöngy 
  • hímzőfonal
  • gomb

1. karkötő:

Takácscsomózással készítettem el, shamballa gyöngyöket felhasználva. A technika menete a képen látható:
Ez a két lépés váltogatja egymást. 
Mikor közeledtem a feléhez, akkor arányosan elosztottam a három gyöngyöt és közrefogtam a csomózással. 
Ráerősítettem a végzárót, majd ráraktam a delfinkapcsot.

2. karkötő:

Egy gombot felfűztem a négy kiinduló szálra, majd az előzőekben használt technikával folytattam. 
Mikor a végéhez értem a szálakat végzáró segítségével ráhurkoltam a rézkarikára. Hímzőfonalból készítettem egy pompont, a Buddha fej gyöngyöt pedig ráraktam a szerelőpálcára. 
 A rézkarikára ráhurkoltam még egy szálat, amin átfér a gomb.

3. karkötő:

Ez egy öt perces karkötő. Három dupla szálra felfűztem a shamballa gyöngyöket. 
 A zsinór végekre végzárót és delfinkapcsot raktam fel. 
Íme, el is készült a három szuper egyszerű karkötőm.
Remélem Ti is kedvet kaptok egy kis ékszerkészítéshez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése