Közösségi ikonok

            

2016. október 23.

Menyasszonyi gyöngyhímzett öv

Unknown | 11:14 | | |
Egy menyasszony esküvői ruhájához készítettem el, ezt a strasszos szaténövet. 

Amikre szükséged lesz:
  • strasszos zsinór
  • szalmagyöngy
  • filc
  • szaténszalag
  • tű, cérna
A kontúrt a strasszos zsinórral készítettem el, a belső részeket pedig, gyöngyhímzéssel szalma és kásagyöngyökkel töltöttem ki.
Mikor elkészültem a gyöngyök felvarrásával körbevágtam a filcet 1 mm-t ráhagyással, hogy a varrásba biztos ne vágjak bele. 
A filcből még egyszer kivágtam a mintát, majd a két réteg közé igazítottam a szaténszalagot és összevarrtam. 
Egy esküvői dobozkát is készítettem hozzá.

Amiket felhasználtam:
  • kartondoboz 
  • műszaki rajzlap
  • pamutcsipke
  • szatén szalag
  • fa "love" felirat
  • tortapapír
1. lépés
2. lépés
3. lépés
4. lépés
Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése