Közösségi ikonok

            

2016. október 12.

DIY Oversize poncho

Unknown | 21:00 | |
Egy leértékelésen vettem ezt a sálat, ami "első látásra szerelem" volt. A mérete viszont túl nagy és a nyakamba soknak éreztem, ezért átalakítottam egy poncsóvá.
Amiket felhasználtam:
  • 110*150 cm sál vagy vastagabb textil (ez a méret variálható)
  • szatén ferdepánt
1. lépés: karöltőméretét az egyik mellényem alapján rajzoltam meg a képen látható módon. Az én esetemben 62 cm a kör kerülete.
2. lépés: Mivel laza szövésű anyagról van szó, ezért először végig szegtem varrógéppel a két kört, majd ezután vágtam ki a varrás mentén.
3. lépés: Rávarrtam a ferdepántot.
A hűvös őszi reggeleken igazán hasznos egy ilyen darab
Remélem tetszett Nektek ez az átalakítós ötlet! :) 


2 megjegyzés:

  1. Ez valami zseniális! Nagyon jól néz ki, ha lesz egy feláldozásra érdemes sálam, tuti kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés