Közösségi ikonok

            

2017. január 15.

Így készíts ékszertartót az Ikeás képkeretből

Unknown | 19:55 | |
A mai bejegyzésben azt mutatom meg Nektek, hogy ebből a műanyag képkeretből hogyan készült el ez az ékszertartó. 
Amiket felhasználtam:
  • ung drill képkeret (Ikea)
  • bézs színű elasztikus szövet
  • elefántcsont színű dekorfesték
  • fehérarany viaszpaszta
  • ragasztópisztoly
  • 1 cm széles szivacs
1. lépés: Az elefántcsont színű dekorfestéket két rétegben vittem fel a képkeretre.
2. lépés: Egy szivacs segítségével felkentem a viaszpasztát egy rétegben. A viaszpasztától nagyon szép fénye lett és teljesen elvesztette a műanyag hatását. 
3. lépés: A képkeret belső ovális részét átrajzoltam a szivacsra kétszer és még készítettem egy közepes és kis méretű ovális szivacsot.
4. lépés: A képkerethez járó ovális kartonra ráragasztottam a 4 db szivacsot a képen látható sorrendben. 
A negyedik nagy méretű szivacs még erre jött rá.
5. lépés: Az elasztikus szövet anyaggal bevontam a szivacsokat. (Először egy vászon anyaggal próbáltam ki a befedést, de az nem passzolt olyan jól. Az elasztikus szövet viszont, nagyon szépen felfekszik a szivacsokra és kiegyenlíti az kisebb hézagokat és egyenetlenségeket.)
Íme elkészült a ékszertartóm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése