Közösségi ikonok

            

2017. január 4.

Ombre textil rózsák

Unknown | 20:49 | | |
A mai bejegyzésben azt fogom megmutatni, hogyan készíthetitek el, ezeket a szép ombre rózsákat.
Amikre szükséged lesz:
  • fehér lepedővászon
  • 3 különböző árnyalatú ruhafesték (rózsaszín, ciklámen, sötét ciklámen)
  • gumikesztyű
  • 3 db nagyobb űrtartalmú műanyag edény
1. lépés: A lepedővászonból 24x24 cm-es négyzeteket vágtam ki.
2. lépés: A ruhafestékekhez 1-1 liter forrásban lévő vizet adtam és 1-2 evőkanál sót literenként.
3. lépés: A négyzetet úgy hajtottam félbe, hogy háromszög alakú legyen.
4. lépés: Az alsó 1/3 részét a rózsaszín festékbe raktam 2-5 percig. Ettől függ, hogy milyen lesz a színintenzitás.
3. lépés: A felső 2/3 részét 2-5 percre a ciklámen színbe raktam.
4. lépés: A felső 1/3 részét pedig, a sötét ciklámenbe szintén 2-5 percig.
Az első 5 percig ázott színenként a ruhafestékekben, a második pedig 2 percig.
5. lépés: Végül ecetes vízben áztattam, így fixálva a színeket.
6. lépés: Miután megszáradtak egy szalvéta hajtogatási technika segítségével meghajtogattam a rózsákat.
Remélem tetszik Nektek is ez az ötlet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése