Közösségi ikonok

            

2017. február 25.

Így készíts puffot PET-palacból

Unknown | 18:22 | | |
A mai posztomban egy újrahasznosítós ötletet mutatok meg Nektek. Az alapötletet a Pinteresten találtam, majd megterveztem hogyan is nézzen ki Természetesen a huzatot sokkal-sokkal egyszerűbben is el lehet készíteni. ;)  
Amiket felhasználtam: 
  • 7 db PET-palack
  • ragasztószalag
  • vatelin 
  • pöttyös vászon anyag
  • bézs színű gabardin anyag
  • 1 cm vastag szivacs
1. lépés: A PET-palackokba raktam egy kevés földet, hogy legyen egy kis súlya.
2. lépés: Ragasztószalag segítségével összeragasztottam a palackokat.
3. lépés: Vatelinnel burkoltam körbe. Az ülőrészre és az aljára, 2-2 db 1 cm széles szivacsot raktam.
4. lépés: 4 cm széles pántokat szabtam ki, majd mindkét szélén visszahajtottam egy-egy cm-t és levasaltam.
5. lépés: Kiszabtam a gabardin anyagból a puff palást részét, majd ezen „összeszőttem” a pántokat és levarrtam.
6. lépés: Összevarrtam a palástot, majd ehhez az ülőrészt, végül ráhúztam a palackokra.

7. lépés: Az alja részt összevarrtam.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése