Közösségi ikonok

            

2017. február 11.

Szék felújítás otthon

Unknown | 14:08 | | | |
Amiket felhasználtam
  • Thonet szék
  • Barna akrilfesték
  • Elefántcsont színű akrilfesték
  • Erősebb vászon anyag
  • Kárpitos dísz-szeg (méteres)
  • 4 cm vastag szivacs
  • Csiszolóvászon
1. lépés: Leszedtem a régi kárpitot és felcsiszoltam a szék teljes felületét.
2. lépés: Fatapasszal kijavítottam a kisebb hibákat.
3. lépés: A barna akrilfestéket egy rétegben felkentem. 

4. lépés: Az világos festéket két rétegben vittem fel, miután ez megszáradt, megcsiszolgattam az antik hatás elérése érdekében.
5. lépés: Beleszabtam a háttámla hátsó részébe egy kartont, majd ezt rögzítettem.
 6. lépés: Rászabtam a szivacsot az ülőfelületre és a háttámlára.
7. lépés: Tűzőgéppel rögzítettem a szivacsot a székhez.
8. lépés: Kiszabtam a vásznat és tűzőgéppel rögzítettem.
9. lépés: A méteres kárpitos szeget felszegeztem.
Íme, el is készült a székem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése